UNDERBART.

Hejhej fin folk.
Idag mår jag bra!
Helgen har varit underbar :D På fredag var jag och några tjejer hos Sara på tjejkväll, sov över där också.
Kom hem kl.13 på lördag, fixade mig och gick ut med Kasper och hans morföräldrars hund. ÄLSKAR HUNDAR, haha! Sen åt jag en god middag med min trevliga familj. Efter det gick jag ut med mamman men hämtade Kasper på vägen och så gick vi hyrde två Saw-filmer. Kvällen spenderade jag med min pojk och Saw-filmerna. Btw, Saw 6 är inte sååå läskig, bara lite äcklig!
Kl. 01 var den härliga kvällen slut och "pappan" hämtade mig och körde hem. på morgonen vaknade jag kl. 12 av ett sms. Hade ingen lust att gå upp så jag stannade i sängen tills kl.14 nån gång tror jag - så härligt! Nu kom jag hem, varit ute med Josefin (you know who that is). Älskar det här vädret, så underbart!
Ah, har inte nåt mer att säga.
LIFE IS JUST SO WONDERFUL.
ahah, hej gammal bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0