Good days :3

Igår/idag hade vi filmkväll/filmnatt/filmmorgon med Sarha, Frida och Klara (Y). Såg på Flickan som lekte med elden, den var bra, tycker jag :3
Och sen, vet inte varför, ville jag se på Twilight, OMG! Har alltid varit lite anti-twilight :O haha, men den var faktiskt helt okej, lite romantisk såhär (:
Somnade runt 5 på morgonen, men så går det när man sover över hos Sarha!
Kl.11 eller nåt blev jag filmad av den elakaste ungen när jag sov och sen vaknade, inte kul, men jag hittade och tog bort videon sen, huh -.-' (Y)
Kl.12 blev det brunch, toast och varmchoklad <3. Gott, Gott^^
Kl. 14:48 drog jag och Sarha till centrum och köpte hårtoning till Sarha. Sen tonade jag hennes hår och OMG det blev bra (Y) I'm magic :D...not.
Kl.17:26 gick jag hem. Åt middag. Tvättade håret (hatar det, JOBBIGT!).
Kl.19 eller nåt träffade jag Kasporr :D Vi frös D: Give me summer! D: På vägen hem träffade vi nån helt random person som frågade oss om vi kommer från Hot Chilli (en bar) xD But we like randomness 8D
Yes, yes, så var det (:
Nu sitter jag på en stol och lyssnar på bra musik :D
Btw, låten "Joga" av Björk är bra, love it.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vaddå "helt okej"? Du ÄLSKADE twilight! xD

Jag är inte "elakaste", jag är bäst^^



Tack för hjälpen med toningen btw:D

2010-02-18 @ 00:50:29
URL: http://muffinpie.blogg.se/
Postat av: Klara

Toning säger du, nice:D

2010-02-18 @ 17:21:32
URL: http://fiskmous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0