Lite blandat ;)

Hejhej folk ♥.
Jag har sovit dåligt inatt ._. Hostade hela tiden, hatar min hals D:
Gick upp kl.10:49, åt joghurt med lite musli i, sen drack jag te och åt en smörgås utan ost,haha. Sen har jag fixat mig och gick till min Katt :)
Vi har lagat chokladbollar, mums :D Händerna var smutsiga xD Men de blev goda :3
<----- mini-chokladbollar 8)
Ah, juste, jag ock Katt ska på Green Day den 5 juni (Y) ♥.
Nu sitter jag och äter risifrutti, gott! Och ja, jag och Sarha har bestämmt att vi ska vara nyttiga nån gång 8D
Btw, nu spelar Sverige hockey mot Vitryssland, och det går inte bra för vitryssar xD
Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Kattis *:

jag_älskar_dig

2010-02-19 @ 22:24:16
URL: http://wixikim.bilddagboken.se
Postat av: Bajsungen

Fick du smuts i chokladbollarna då..?

2013-04-01 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0