Do not die

Hello dear Sara Ji. Det här inlägget är till dig!
Texten kommer inte vara sammanhängande, bara så du vet det ;)
-
Dagen har varit helt okej.
Igår somnade jag 23 med alla kläder och smink på. Vaknade 10 idag i pyjamas :O Sceary shit, huh?
Klockan 13 skulle jag ner till torget och jobba, sommarjobba. Vi fixade jordgubbar där och någon läskig tyst gubbe körde mig till den platsen jag brukar stå.
Vad ser jag när jag kommer dit? En skylt. Det står: det är förbjudet att bedriva försäljningsverksamhet på informationsplatserna av trafiksäkerhetsskäl.
Först blev jag lite rädd, ringde mamma och frågade vad jag ska göra. Mamma sa att hon pratar med dem jag jobbar för och bestämmer vad man ska göra.
Okej. De sa att det är okej att stå där och ingen polis kommer.
Vad händer kl.16? Jo, det kommer en polisbil och tar mig. "FAN" - tänker jag. Fast jag är heeeeelt oskyldig så det är lugnt-kommer jag på sen, haha.
Sen kom han däe tyst gubbe tillbaka och hämtade mig. Då fick jag hjälpa till på torget ist, mycet roligare faktiskt (Y). Kl.18 var jag klar. Gick hem, var trött, är fortfarande det.
Nu ska jag gå och ta lite glass eller lite te.. Hm.. te - nyttigt. Glass - gott.
Vad ska man ta? D:
Äh, det blir nog några jordgubbar ist ;D
-
Sara, förlåt att det här inlägget blev så tråkig.
Btw, din bästa vän hälsar ;)

Kommentarer
Postat av: SARAAAAAAAAAAAAA

HAHahahhaha^^

Tack;D



Du vet.. Nu förväntar jag mig att du gör ett till inlägg till mig imorgon, för vi vill ju inte att jag ska dö då heller, eller hur? xD :P



Jag vill ocksååååååååååååååå ha jordgubbar.

Jag vill bada. Blä.

2010-07-02 @ 23:31:07
URL: http://muffinpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0