That awkward momen during a test when you don't know anything and you just start laughing because you know you're fucked.

Nu är jag här igen efter en jobbig plugghelg. Just nu är det apmycket i skolan. Det mesta är ju intressant men 24 h räcker inte. Skolväskan väger, förresten, 7 kg idag, igen.

Snart kommer det dyka upp någon fin bild här varje vecka. Klara hade en superidé om veckans tema. Det blir nice!

Nu ska jag iväg och träna lite kondition, styrka och balans. Ha det bäst!


Update 22.16: för himla trött nu, orkar inte ens räkna ut standardavvikelsen på brödets vikt hos bagaren Bertil. Sängen ser så mysig och värm ut, jag får väl ta och lägga mig nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0