-Guess who I saw today? - Everyone I looked at.

Hej.. vet inte vad jag ska börja med.
Den här veckan har jag spenderat med min lilla muffinpie. Vi har vandrat, varit i stan, träffat Hanna och Hanna, lagt oss efter fyra varje natt, ätit jordgubbar, köpt iphone skal till henne, sett på mysteriet på greveholm och druckit massa frapino (♥).
Idag träffade jag Rosa. Henne har jag saknat. Sedan åkte jag och min mamma in till stan. På tåget satt jag bredvid tre supersnygga killar - helt okej.
Vi köpte en alldeles för dyr men för himla snygg skjorta till morgondagens födelsadagsbarn, ett par bruna läderskor, en jeansskjorta och godaste frapinos på E-house.
Jag köpte nästan världens finaste linne idag, men sen insåg jag att jag hade för små bröst för det (tmi?).
Och och och... jag träffade på idolgänget på Carlings.

Nu tänkte jag att ni skulle få se några bilder från veckan innan.









Ha det!

Kommentarer
Postat av: anelia chin-chin sensei

najs när du uppdaterar din blogg jao <3

Svar: jaja, same to ya gurl <3
Valeria

2012-07-12 @ 22:20:58
URL: http://staypositiveoryouwilldie.blogg.se
Postat av: helden

Härligaste bilden på olivia!! :D
Och otroligt snygg utväxt jag har xD

Svar: ye, i know :Dhhaaha, men det gör inget, du är snyggo ändå ;)
Valeria

2012-07-12 @ 23:26:09
Postat av: Klara

Himla fint! Och nya kameran verkar ju utomordentligt bra:)))

Svar: Ohja, den är nog bra! Snart köper jag 50mm också, blir kalas! :D
Valeria

2012-07-13 @ 13:06:33
URL: http://klaragenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0