20/02

Det var en helt vanlig dag, haha.
Har inte gjort nåt på förmiddag, segade bara ._.
Kl.17:30 drog jag till Sarha (jag skulle filma och ta kort när hon hoppar på en snöhög). Det tog 20 minuter för mig för att komma till henne för att det var så sjukt mycket snö och det var jobbigt att gå, annars tar det 5-10 minuter :O.
Jag gillar inte att det är så mycket snö och det är kallt! USCH!
Men iaf gick vi ut och fotade lite, frös, och ramlade i snö. Jag fick massa snö i mina skor >_<
Och det blev faktiskt några fina bilder ;D Här kommer en. (fast det är inte jag som har tagit den,hihi)
För att få bort kylan gjorde vi varm choklad :D LOVE IT.

Kommentarer
Postat av: Sara

wohooo, I'm in your blog! xD

Snöhögar is tha shiet (Y)

2010-02-21 @ 14:03:24
URL: http://muffinpie.blogg.se/
Postat av: Kattis *:

Jag vill också ha choklad ._.

gårochfixar

2010-02-21 @ 16:41:25
URL: http://lifeasacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0