saras vackra dans

Sarha klagar på att jag skriver aldrig här så nu gör jag det bara för att.
Skoldagar är sega, men att träffa folk i skolan är roligt, hehe.
V.13 kommer bli inte okej, eftersom det är svenska-prov, English-prov och SO-prov D: Hoppas att det går bra då :3
-
Idag.
Skola. Helt vanlig dag. Har slagit mitt huvud i morse och blev konstig, haha, eller det är jag alltid men ändå!
Efter skolan kl.4 är det spetsmatte (Y), har inte gjort läxa men Spetskarin märkte inte det så det är lugnt! (A)
Kl.6 har vi slutat, YAY! Sen gick jag och Sarha till Ica och köpte Risifrutti, tugummi och munkar, som ramlade på gatan och blev smutsige på vägen hem xD Sarha has holes in her hands, if you want to know!
Men iaf, hemma hos mig gjorde vi ehm... ingenting typ, ahah. Eller jo, vi drack varm choklad och fotade. Här är några bilder!
Saras vackra dans var det :D
Nu ska jag gå och borsta tänderna :D
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sAAAAAAAAARA

aSVACKRA bilder caps lock :D



MEN LADDA UPP ETT NYTT INLÄGG NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:D

2010-04-05 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0