having those weird conversations with your friend and thinking if anyone heard us, we would be put in a mental hospital

Imorgon är jag i Gränna och på måndag är jag i Stockholm med galna Sara. Om en vecka är jag i Pinsk och om sjutton dagar är jag förhoppningsvis i Minsk med my swedish babe. detblirsåjävlakul

De senaste dagarna har jag chillat hemma, träffat Rosa och Karolina, sett Dumma Mej 2 med Stenisen, spontanköpt ett par egentligen onödiga men superbra grejer, läst några sidor av Torka Aldrig Tårar Utan Handskar, färgat håret och packat.

Och ja, bloggar för att Sarab bad om det


Kommentarer
Postat av: sara

Wiiie! Sötisar!
Minen Jakob gör är typisk Jakob min, visst?

Svar: hahah, eller hur!
Valeria

2013-07-13 @ 22:17:30
URL: http://muffinpie.blogg.se
Postat av: rosis

yey... det ser ut som om jag har ett adamsäpple

2013-07-14 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0