fuck school, I'm going to marry someone rich

Woow shit, det är det här jag kallar long time no see! Har varit för omotiverad, för stressad och för upptagen för att uppdatera på sistone. Men nu är jag förhoppningsvis back on track såattehsägah. Jag har gått och skaffat jobb, två stycken. Får se hur detta ska gå, känns mycket spännande just nu, men samtidigt lite skrämmande. Jag har även gått på yoga (kanske inte frivilligt), lärt mig hur man steker pannkakor och lärt mamma att säga yolo. Det låter mer som yow-low när hon uttalar det dock. Tänker varje dag på vad jag vill läsa efter gymnasiet och just nu är jag inne på sjukhusfysiker-tanken. För ett år sen hade aldrig kunnat tänka mig att jobba som det, aldrig. Men nu verkar det helt plötsligt okej, kanske för att jag har gett upp mina andra drömmar men kanske för att det ändå är ett okej jobb. We'll see. Imorgon är det iallafall sovmorgon, vilket ökar sannolikheten att dagen blir bra (hoppas hoppas).
Jaycopp och hans pannkaka.
Utgång med babes. På torsdag händer det igen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0