Trevligt, trevligt

21/02.
En vanlig seg morgon.
Kl.4 skulle vi spela bowling med familjen, sa min "pappa". Älskar bowling!
Men när vi kommer ner dit så säger han som jobbar där att det är nästa vecka i skulle spela. Då blev jag sur ;O "Jag har ju fixat mig och har tatt min kamera, INTE OKEJ, INTE OKEJ" skrek jag xD
Men aja, nästa vecka blir det bowling då :3
Sen när vi gick ut sa min mamm att det skulle bli trevligt om vi åker nånstans och fikar, bra ide (Y).
Då åkte vi till Aludden, det var första gången jag var där :3 Det var väldigt fint there, tyckte jag (:
Efter fika gick vi ut och fotade lite (Y).
Här kommer några vackra bilder :D
Och ja, ibland är det trevligt att vara med sin familj :) ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Aj love tha pictures^^

2010-02-22 @ 21:02:43
URL: http://muffinpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0