Nice day (:

Okej, let's start.
My day :D
<----- me today.
Ingen skola idag (Y).
Min "pappa" väckte mig vid halv 12 eller nåt. Var jättetrött. Gick ner till köket och fixade lite frukost, typ joghurt med musli, en macka med ost och capuccino <---- gott :3. Sen satt jag vid datorn i en och en halv timme och skrev i IUP <---- tråkigaste man kan göra. Sen kom jag på att det är tisdag och jag har ryska idag. Hade bara 20 minuter på mig att fixa mig D: Orkade inte sminka mig, tog på mig kläder bara och stack. Och på vägen till biblioteket (där har jag ryska lektioner) upptäckte jag att det är väldigt fint väder! :D
Efter ryska kom jag hem och drack te med min mamma :3 Men mamma var lite konstig när hon frågade mig om jag vill ha te, så här var det:
.
mamma: "hej, vill dricka te med mig?"
jag: "ja,tack"
mamma: "vad ska du dricka då?"
jag: "te...kaaanske <.<"
Ah, ibland förstår jag inte henne xD
.
Efter jag har fikat med henne drog jag ut med Kasper. Gick runt i Lerum, som vanligt (: Men det var extremt kallt så jag gick hem snart D:
Sen åt jag middag med min tråkig familj xD Tack för maten, det var gott ^^
.
Kl.19 tror jag, gick jag ut i kylan igen och "hjälpte" Kasper att skotta snö på parkeringen utanför hans morföräldrars hus. Och därför har man ont i ryggen nu :/
Efter det kom jag hem helt blöt och kall, tvingade mamma att fixa varmchoklad åt mig (Y) :D
.
Åh, nu har jag skrivet ganska mycket här, tycker jag.
Min mamma säger att jag måste sova nu! Oke, då gör jag det...snart, ja...snart ;D
.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

I love the picture:D



Hahah, din mamma är rolig ^^

2010-02-23 @ 23:46:46
URL: http://muffinpie.blogg.se/
Postat av: Sara Jonason

Yohgurt*

2013-01-25 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0