She's a good girl, loves her mamma.

Idag har jag spenderat tid med min underbara mamma.
Vi drog till Nordstan på förmiddag och shoppade. Egentligen åkte vi dit för att köpa skor till mig men det blev:
- 3 klänningar till mamma
- 2 par leggins till mamma
- 2 hårband till mamma
- örhänge till mamma
- ett coolt vetintevaddetheter till mig.. Ehm.. typ nästan kavaj utan armar
- röd någellak
- en söt ring till mig
- örhänge till mig
Hehe..he.
Jag hittade tyvärr inga snygga skor idag, får leta efter några någon annan dag.
Efter shopping kom vi hem och åt en god middag med hela familjen. Tack för maten, det var gott :D
Jag har hunnit ta några fina kort, är kommer dem.
Mamman.
Jag.
I Love You Mum, I Do ♥

Kommentarer
Postat av: fredrik

du adda min msn, [email protected]

mkei?

Känner för att prata med dig,

kan ju inte det pga av att jag ej har ditt nr längre :c

ehe♥

2010-06-30 @ 10:19:27
URL: http://ordinarpojke.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0