Baka, baka, baka.

Well, måndag - STUDIEDAG :D we love it.
Vad kan man göra på en studiedag? Hm... plugga? träffa folk? ha tråkigt? titta på film? gå ut? träna? sitta vid datorn? vara social men sin familj? - nej, man ska BAKA, baka till föräldrarsmöte i skolan 8D
Jag och Kasper bestämmte att vi ska baka nåt tillsammans så det blir lite roligare :3
Man skulle baka 15 bullar men så var vi så duktiga och bakade 51 istället xD
Och det tog mer än 3 timmar för oss att göra det o.O Vi var inte alls sega, heh (A) Men goda blev de iaf :D
<---- haha, gillar bilden 8D
-
Snart ska min mamma på föräldrarsmöte och hon ska köpa nån kanelbulle där, tycker jag (Y) :D
-
Nu ska jag sova kanske och sen plugga om jag orkar (A)
-
Btw, valeria är glad nu :D hon har fått MVG i NO! haha^^
Bye so long ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0