Det var länge sen...

...jag skrev nåt här D:
-
10 mars idag. En helt vanlig skoldag.
Först SO (geografi), don't like it. It's just boring.
Sen Bild. Helt okej lektion. Fast jag är inte bra på att måla/rita.
Arbetspass sen. Skulle plugga matte men då hände det en hemsk sak, det blev en konflikt mellan min Katt och en Cecilia <.< KATT HAR RÄTT. Så det blev ingen matte då. Jag var med Katt och några andra ist.
Engelska efter arbetpass. Fick byta platser på lektionen, nu sitter jag med Ludwig, han är snäll :3
Sista lektionen: musik. Ska göra en stillbildsvideo (Y). Har inte valt en låt än men vi får se hur det går.
Slutade 14:20 idag, sen gick hem (:
Jag var jätte sugen på kaffe så jag gjorde det men sen upptäckte jag att vi har ingen mjölk ._. A, fick dricka kaffe utan mjölk, ganska gott :3
Sen sov jag. Brukar sova på dagen, det är skönt :D
Nu är jag jätte trött och seg.
Måste plugga matte men jag orkar inte :P
Det var det ja^^
-
Oh, vad ointeressant jag skriver -.-
Men ändå, haha.
<---- så här ser Valeria ut utan smink (A)
-
Blablablah, nu drar jag.
Hejdå och godnatt söta människor.

Kommentarer
Postat av: Kattis *:

.________________________________________.

2010-03-15 @ 19:56:01
URL: http://lifeasacat.blogg.se/
Postat av: Hanna

vackra jävel

2010-05-06 @ 19:21:28
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0