Can't go a minute without your love.

En seg dag idag. Först matte som blev typ arbetspass eftersom jag hade gjort klart all matte. Sen NO-prov, sex och samlevnad, hann inte skriva allt jag kunde. Svenska redovisning, gick väl helt okej. 11.50-bada i vattenpalatset, hatar att ha bikini eller baddräkt på mig. Sen hade man bara 20 minuter på sigg att tväta sig, torka sig, blåsa håret, a, allt som behövs för att vi skulle tillbaka till klassrummet och prata om lopismarknad som vi ska vara med på lördag/söndag. Jag står där på söndag med Helden, Isak och Gabbe, awesome! :D
Nu har jag kommit hem från stan. Var där med Kasper, han hämtade sin gitarr och efter det köpte jag nya sommarskor!
Here are my new friends :D
Nu har min familj kommit hem från...uhm...ehm.. de var borta förut iaf.
Tänker gå till dem och vara lite social nu!
Good bye sweet people.

Kommentarer
Postat av: Katt *:

Åh vad söta ;D

2010-05-30 @ 17:16:19
URL: http://lifeassacat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0