Let's all take a moment and be thankful that spiders can't fly.

UPDATETIME YES
Tjenis underbara människor! Det var ett tag sen.
Helgen har varit fin. Glass, live musik, promenader, jordgubbar, klassen (♥), god mat, mycket godis, soligt väder, esc och underbara Loreen, morsdag och mycketmycket kemi. Med mycketmycket kemi menar jag en tredjedel av kemiboken på en dag. Jag har slutprov på tisdag, så jag får ta mig igenom resten imorgon.
Jag har precis bäddat min säng helt själv, vilket gick åt skogen. Och jag fövånas över hur fort antalet besökare halveras.
Om 6.5 timmar ska jag gå upp och plugga igen, vi hörs efter alla min prov!


Kommentarer
Postat av: Karolina

COOL BILD!

2012-06-02 @ 19:37:45
URL: http://karolinanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0