good night

Ey Vallé, du är utmanad! - sa Klara.
Okej... Challenge accepted! - sa jag.

Vem vill du träffa innan du dör?
Personen jag vill så gärna träffa är min biologiska pappa. När jag är 18 ska jag spara tillräckligt mycket pengar och resa till honom och hans nya familj. Ja, det ska jag. Jag vill även se min lillasyster, för henne har jag aldrig träffat.
Om du fick ändra en sak i världen, vad skulle det vara?
Jag skulle nog ta bort alla diktaturer och visa folket att de har makt och kan förändra sina hemländer hur de vill!
Vilken är den bästa glassen på sommaren?
88, kulglass och B&J ♥
Hur ser en perfekt sommardag ut?
Lite beachvolley, mycket sol, mycket glass och god mat, fina vänner och familj. Och longboard såklart!
Hur ser dröm-outfiten ut?
Ett par snygga harembyxor (gärna i svart), ett par sportiga platåskor och en basic T-shirt (vit ska den vara).
Vad hoppas du att du gör om tio år?
Jag jobbar med något jag tycker om och jag bor med någon jag tycker om.
Vad står längst upp på din lista över saker att göra innan du dör?
Att sitta på en stor balkong och dricka champange med Sara på nyår 2100.
Vad är du rädd för?
1. olåsta toalettdörrar 2. spindlar 3. att någon jag gillar ska gå bort
Vad är du bra på?
Att ta porträttbilder, volleyboll, stora breddningsuppgifter på matteprov och att skjuta upp det jag behöver göra.
Vad får dig att skratta?
Dåliga skämt, pinsamma ögonblick, när hela klassen får dåliga resultat på ett prov, 9gag, alla roliga konversationer jag har med mina vänner, derp-bilder på människor jag känner och komedier.

Kommentarer
Postat av: Klara

Kalas! :D

2012-05-24 @ 07:39:56
Postat av: anelia erlingston

interesting answers :3



SV; nemen tack vallee <3

2012-05-24 @ 22:36:57
URL: http://staypositiveoryouwilldie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0