we're total fucking bad asses

Lite om min Pinsk-Minsk-Warsawa-Grundsund-resa
åkte mycket tåg i bekvämaste outfiten
blev småbiten av kusinernas galna fågel Kesha
blev sminkad av min kusin

tog massa bilder på Zhenja - tjejen som älskar att posera
hängde med min lillkusin som köpte en ny skateboard

hämtade den här bajskorven på flygplatsen och gick runt i Minsk

åt god mat med sked och övernattade hos Zhenjas kompis

åkte vitrysk tunnelbana
hittade fina fontäner

var för finklädda för att åka buss så vi fick skjuts

tog egobilder på bröllopet

hittade een stilig ung man där
åt och drack ganska mycket (alldeles för mycket som det visade sig lite senare)

råkade träffa mina gamla klasskamrater
hälsade på Lenin

såg en utställning med ödlor

åt glass med mojitosmak

lekte titanic
åkte mycket tåg till warsawa
köpte goda (och billiga) grejer på sturbucks

bodde på okidoki
älskade stället

var högt uppe bland molnen
satt på en bänk mitt i gamla warsawa

kollade ner och tog kort på staden

trodde att jag hade en fuldag men blev snygg på en bild ändå

promenerade i 50 grader celcius

tog en bild för att sedan visa den till stenis

hade ett finfint rum

var glada

åt helt seriöst världens godaste glass

turistade bland sevärdheter

krejsade

drack hallon- och mangomojito till maten

gillade det här

delade en coke med zuza och gabrysia
älskade warsawa
åt på en italiensk restaurang

kom hem och åkte iväg igen, den här gången till grundsund
och där var det superfint

sov med fina klassisar i samuels sommarstuga
agerade fotograf medan andra badade

fick alla att hoppa såhär fint

skrattade åt dessa galningar

tog plaskbilder (love it)

hade pennkrig och vann det till slut
 
ja, inlägget är ju en aning för inaktuell. men bättre sent än aldrig
peace out♥

Kommentarer
Postat av: sarutt

bra inlagg baby!!!!

2013-08-27 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0