The first rule of money: never use your own.

Har nästan inte pluggat någonting i helgen. SÅ HIMLA HÄRLIGT. Och det är bara en vecka kvar till lovet. Så himla härligt det också.
Idag hann jag morgonträna, få huvudvärk, redigera bilder med Isak, äta god mat, få lite panik över att jag inte har pluggat så mycket till morgondagens prov, planera en liten mysig resa och skype:a med min morfar.
Imorgon ska jag labba på fysiken, få mitt matte3c-betyg, skriva ett fett ryskaprov i Göteborg och spendera resten av kvällen i Alingsås. Hörs senare, finisar!
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Walla, jag säger dig; du är snygg!

Svar: åh men tacki och detsamma!
Valeria

2013-02-04 @ 08:53:21
Postat av: sarix

snigg!!

Svar: du med gumsi
Valeria

2013-02-05 @ 00:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0