I thought I was losing weight, but it turned out my sweatpants had come untied

Hej babes, hoppas ni mår toppen. Här kommer en liten lägesuppdatering.
Jag mår helt okej trots att skolan är jobbig, jobbet är igång och jag har annat att tänka på. Kan även stolt berätta att jag har för första gången varit på after work (mycket kul), för första gången för i år tagit en skogspromenad i jättelite kläder och att jag har ätit blåa chips som Stenis fick med sig från Tyskland eller Italien (inte det godaste men helt klart ätbart). Lovet har också haft sina höjdpunkter i form av födelsedagsmiddag, jobbfika, utgång, restaurangbesök och bowling. Är nog nöjd med tillvaron för tillfället. Puss&kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Höjdpunkten bland bliderna

Min rumpa

/ jp

2014-04-25 @ 00:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0