my bed is a magical place where i suddenly remember everything i was supposed to do

Har precis konsumerat 1037,5 kcal (en chocolate brownie B&J) och jag bara känner hur allt socker och fett lägger sig i mina celler. Hatkärlek på den glassen alltså.
Just nu är det meningen att jag ska ta massa viktiga val angående framtiden men jag väljer att inte ta göra några val. Inte idag iallafall. Har en whatever-don't-care-har-ett-helt-liv-framför-mig-känsla. Får se hur detta går!
Wäry old picture från min och sarres plugg- och toffifeeperiod. Åh skolmotivaton, var är du?

Kommentarer
Postat av: Sara Jonason

hahha kommer ihåg den dagen. Vi ba "åhnej pluuugg" men så du ba "aja, nu sätter vi la igång ändå och får det överstökat" o jag ba "ja du har rätt okej!!" men egentligen fortsatte jag tänka "åneeeej"

Svar: hahaha det var väl också då vi bah "okej från och med nu är onsdagar vår pluggdag"? <333
Valeria

2014-03-16 @ 08:48:01
Postat av: annelie

men så snygg endå

Svar: nä men tack så hemskt mycket va!
Valeria

2014-03-16 @ 10:04:05
URL: http://lifecapturedonphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0